marie

Sparks - Coldplay 노래 / 가사 / 해석 본문

MUSIC

Sparks - Coldplay 노래 / 가사 / 해석

elle1234 2018. 7. 21. 11:09


Sparks - Coldplay

Did I drive you away?
내가 널 떠나 보낸 걸까.
I know what you'll say,
너가 무슨말을 할지 알아
You'll say
넌 아마 이렇게 말하겠지,
'Oh, sing one you know'
'그래, 네가 아는 노래나 한곡 불러줄래'라고

But I promise you this,
그래도 이것만은 약속할게
I'll always look out for you,
난 언제나 너만을 바라볼거야
That's what I'll do
그게 내가 할 일이라고

Say I... I say I...
나는 그렇게 말할거야.

My heart is yours,
내 마음은 너의 것.
It's you that I hold on to,
내가 의지할수 있는 것 또한 바로 너야.
That's what I'll do
그게 내가 할 일이야

I know I was wrong,
나도 내 잘못이라는 거 알아
But I won't let you down,
하지만 이제 다시는 널 실망시키지 않을게
Oh yeah I will, yeah I will, yes I will
그럴게. 꼭 그럴게

I said I,
내가 말했었잖아. 난..
I cry I,
내가 외치잖아. 난..

I saw sparks...
난 불꽃을 봤어.

Singing out, loudly, la la la...
난 더 소리 높여 노래할게





Comments