marie

Thank you for the music - ABBA Mamma Mia! 가사/해석(맘마미아 ost) 본문

MUSIC

Thank you for the music - ABBA Mamma Mia! 가사/해석(맘마미아 ost)

elle1234 2018. 7. 21. 03:29

Thank you for the music - ABBA

I'm nothing special, in fact I'm a bit of a bore
난 특별하지 않아요, 사실 조금 지루하죠
When I tell a joke, you've probably heard it before
내가 농담을 하면, 당신은 분명 전에 들어봤을 거에요
But I have a talent, a wonderful thing
하지만 나에겐 재능이 있죠, 아주 멋지답니다
'Cause everyone listens when I start to sing
노래를 시작하면 모두 귀를 기울이니까요 
I'm so grateful and proud
정말 감사하고 자랑스러워요
All I want is to sing it out loud
내가 원하는 건 큰 소리로 노래를 부르는 거죠
 
So I say Thank you for the music, the songs I'm singing
그래서 난 음악과 내가 부르는 노래들에게 고맙다고 말해요
Thanks for all the joy they're bringing
그들이 가져다주는 모든 기쁨에 감사해요
Who can live without it, I ask in all honesty
누가 이것(음악)없이 살 수 있나요, 솔직하게 물어볼게요
What would life be?
인생은 어떻게 될까요?
Without a song or a dance what are we?
노래나 춤이 없이 무엇을 할까요?
So I say thank you for the music
그러기에 난 음악에 고맙다고 말하죠
For giving it to me
내게 이 기쁨을 주었기 때문에요..

Mother says I was a dancer before I could walk 
엄마는 내가 걷기도 전 부터 춤꾼이었다고 말하시죠
She says I began to sing long before I could talk
엄마는 내가 말할 수 있기 훨씬 전부터 노래를 부르기 시작했다고 말하시죠
And I've often wondered, how did it all start?
그럼 나는 가끔 궁금했어요, 이 모든것은 어떻게 시작된걸까


Comments